Early bird

  • Jag vet inte vad som hände. Men idag vaknade jag klockan 8.00.
    Det var så ljust ute att jag trodde att jag hade sovit till efter 10...minst. Att jag vaknade så här tidigt kan ha att göra med att jag har ont i hela kroppen och lite lätt huvudvärk. Kommer fördmodligen av gårdagens träning! :)
    Träningsvärken gillar jag, men huvudvärken får gärna försvinna.

    På schemat idag står följande;
    *Plantera om uteblommorna (nu ska dom få bli inneblommor!)
    *Koka hjortronsylt
    *Eventuellt en snabb shoppingrunda (finns det några kläder som känns somriga???)

    och självklart den som jag alltid gör;
    *dammsuga
    *långpromenad med Tippan

    Senare ikväll blir det kärlek och våfflor! :)


Kommentarer
Postat av: serena

ÅH! romantic :)

2009-10-27 @ 16:42:31
URL: http://serra-serran.blogspot.com
Postat av: Anonym

<3

2009-11-03 @ 17:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0