Tusen ljus

  • Har ni saknat mig?! ;)

    Jag har varit på en snabbvisit i vår huvudstad.
    Målet var att besöka stand-up showen med Pablo Francisco & co som, precis som jag och mitt sällskap, var på besök i stan. Så sjukt roliga grabbar! :)
    Jag är inte en person som vanligtvis gapskrattar rätt ut, men igår gjorde jag verkligen det. Shit...galet!
    Vi bodde på Royal Star i Älvsjö (än en gång) och jag ÄLSKAR deras rum.



    Det blev även en liten liten drink i lobbybaren hos den söta bartendern/servitrisen/bagaren/kocken/fiskaren/receptionisten/slaktaren som servade oss hela kvällen! :)

    Idag har vi mestadels suttit i bilen. Det blev ett litet besök på IKEA i Västerås. Jag handlade minimalt till mig själv. Desto mer handlade jag till andra som fått nys om att jag var där. :) Så gärna!

    Skönt att vara hemma igen bland dammtussarna (eg hundhåret).
    I ren protest tänker jag INTE dammsuga. Precis som att dammtussarna bryr sig ett skit om det?! Nähä. Tänkte väl det. Ingen reaktion.

    I övrigt så sitter jag under en filt med ungefär tusen tända ljus omkring mig och fryser. Och är på lite allmänt dåligt humör... Känner mig misslyckad eftersom jag inte ens kunde ta mig ner på spinningpasset tidigare ikväll. Jag orkade helt enkelt inte. Så nu känner jag mig ännu mer fet och ful. Kom och rädda mig!
    Dagens humör... *taadaaa* är; sur & barnslig!

Kommentarer
Postat av: Emmah

Du är underbart vacker! Så du behöver inte känna dig hemsk :)

Tack för en kanon "helg" :)

Krama

2009-10-05 @ 21:24:36
Postat av: Madde

Tack Emmah! Och tack för en kul söndag & måndag! :)

2009-10-10 @ 15:19:32
URL: http://madeleinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0