F r e d a g

  • Hej, här är jag igen! :)
    Det är fredag. Och vem fan är inte glad på en fredag?!

    Skön dag på jobbet, igen!, med tempo men med avslappnad stämning. (Fredagen lämnar spår överallt!)
    Jag försökte ge mig på att skriva ny text på "bartavlan" i nya Lobbybaren. Det blev lite snett och fult, men när fulla människor ska läsa det spelar det ingen roll. Synd för dom som inte är fulla bara... Ni får helt enkelt låta bli att titta!
    Sötaste Serena lockade med "först-till-kvarnen-cupcakes". Och japp! Jag blev först till kvarnen, så nu ligger den lille rackaren i kistan. Slemmigt, men himlans gott och mättande!
    När klockan slog två rusade jag ut genom dörren och inhandlade en sumo som jag ska käka ikväll.
    Det blir en ensamkväll, igen, då Leksandssupportern som bor under samma tak som mig drar på sig munderingen och drar längre norrut i dalaskogarna.
    Hade varit skoj om vi kunde åka på daladerby nån gång. Då kunde vi stå och skrika och trakassera varandra med diverse mordhot. Inte som det skulle vara nån skillnad mot vår vanliga vardag...men ändå! Kul att göra det offentligt...i en hockeyarena. :)

    Var förresten supertrevligt att jobba kväll igår då nya lobbybaren öppnades! Härligt med lite nya galna kollegor och samma gamla vanliga tokiga Serran! :)

    Ha en skön fredag! Kanske hörs sen?! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0