En onsdag

  • God morgon!
    (Eller det är ju kanske mer god middag snart..?)
    Sov länge idag. Snoozade typ 20 gånger innan jag bestämde mig att nu får det vara nog. Det blev sent igår. Tokigt nog... Men eftersom jag är en nattuggla passade det mig utmärkt! Även om jag blev ganska trött... :)
    Tipi tyckte nog jag var galen som satt här och skrattade för mig själv i mörkret. Kan hon gott tycka. Hon är ju lika galen faktiskt.

    Har fått ett livstecken från båten. Då har han i alla fall inte trillat över bord... :) Alltid något positivt!

    Ovanligt grått ute idag. Men väldigt soligt ändå på nåt sätt.
    Känner mig lite sådär "nonchalant" idag. Jag bryr mig liksom inte.
    Det spelar ingen roll att jag sov till klockan vad halv 11. Jag mår inte bättre för att jag kliver upp halv 9 på morgonen. Det spelar ingen roll att jag inte kommer hinna göra ett skit den här dagen. Vem bryr sig?
    Allt ligger ju hos mig själv... Och om jag inte själv bryr mig, så bryr sig ingen.

    Till helgen lillasyster, då tror jag vi kommer ses! :)
    Du skulle sett mig igår när jag kollade igenom klippen från konserten. Då när vi sjunger sådär högt och falskt. (Som pappa tycker låter sååå fint!) Totalt gapskratt! I love it! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0