...that tonight´s gonna be a good night?!

  • Jodå! Det blev 2 pass den här måndagen också! :)
    Duktiga jag! 55 minuter Spinning och direkt efteråt 30 minuter Core.
    Försökte ta i lite extra för Serena som stod utanför och målade...vet inte om hon kände det?
    Nu tänker jag sitta i soffan resten av kvällen med tända ljus och bara mysa.
    Kanske blir en liten dejt med spikmattan?

    Imorgon är det den årliga "singeldagen". Vilket betyder att jag är singel imorn! :)
    Min andra hälft åker på nån slags partykryssning som jag inte får följa med på. Stackars mig får vara hemma ensam och vara lite orolig. Finns ju typ en miljon snygga tjejer på den där båten...
    Därför blir det lite lättare om jag tänker att jag är singel! :) Löjligt jag vet.
    Så, vad gör man som singel?!



    And I miss my sweet little sis! :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

I know your feeling...Jimmie var iväg för nån vecka sen :S Dock tror jag inte att tjejerna på båten ens är i närheten av din skönhet! :)



Puss!

2009-10-19 @ 22:08:35
URL: http://thelittleblondie.blogspot.com
Postat av: serena

Tja, denna SingelDonnan jag är sitter hemma och myser i min säng då jag ännu inte har nån soffa ;)

Men du kan boka in en dejt med mig om du känner dig ensam!

Och varför skulle Mr Henrik vilja ha ner gradera sig då han har en supersnygg flickvän?



Tack för att du är så söt och en sån fin vän!!

2009-10-19 @ 22:08:57
URL: http://serra-serran.blogspot.com
Postat av: Mia

när man är singel tittar man på true blood hela dagarna och blir kär i skådisarna och ibland tittar man på idol och låtsas att man är ihop med idolcalle. så nu vet du.

2009-10-20 @ 13:27:21
Postat av: syster

Miss you sooo much. Och jag ääälskar att läsa din blogg. är bara lite dålig på att kommentera.



Är lite orolig att du ska glömma bort mig eftersom vi aldrig ses : (

2009-10-24 @ 00:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0