Desperate Houswife

  • Whooohoo vad det går undan här hemma hos mig!
    Sen jag kom hem har jag hunnit städa, tvätta, diska, plocka ihop och lagat 3 matlådor. Det ni! ;)
    Men nuuu kära ni, kommer jag hoppa i mysbyxorna, tända massor med levande ljus och slå mig ner i soffan under en filt. Ska försöka få tag på nån bra film jag kan kika på ikväll... (Tips?)
    Tipi och jag ska ha en lång och skön kväll, bara vi två. Två singeltjejer... :)
    Tack förresten för era tips på vad man gör när man är singel! Får se om jag hittar nån "seriefigur" att bli förälskad i... Hihi!
    Och förresten; Nej, varför skulle han vilja byta ut sin flickvän som har korvarmar, stripigt hår med en decimeter utväxt och en stor söt mage som sticker ut..? ;)

    Dagen på jobbet har gått snabbt!
    Sakta men säkert börjar lobbybaren ta form. Det blir svart och det blir fint!
    Fick veta idag att jag får vara ledig julafton. (Mmm man lär ju vara ute i god tid!) Mamma & pappa kommer bli sååå glada att jag kan fira med dem i år. Saknade såklart att ha en vanligt julafton i stugan i Norge förra året... Men i år blir det all in med "det hele" som hör julafton med familjen till. :)
    *Jingle Bells Jingle Bells...*



    Kanske liiiite tidigt för tomtar, jag vet, men har ni varit i nån butik på senaste tiden så vet ni att julgrejerna redan har plockats fram. Bara 2 månader kvar iofs...


Kommentarer
Postat av: Nisse

Jul, jul strålande jul.. Den kommer med stormsteg!

2009-10-20 @ 17:16:47
Postat av: Jenny

Korvarmarna tillhör MIG! grrr

2009-10-20 @ 22:14:03
URL: http://thelittleblondie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0