Crazy



  • Ibland har man såna där sköna dagar på jobbet.
    Ni vet, när alla är lite flummiga och alla gör allt och inget. En sån dag var det idag! Supermysigt, tycker jag!
    Verkligen 1000 projekt som pågår i huset nu. :)
    Målarmästaren Serena har verkligen fullt upp! (Får se om hon hinner spinna nåt idag?)
    Man blir ju verkligen sugen på att "göra om" när man ser hur hon målar och gör fint. 
    Vilken vägg ska få bli mitt nästa offer??? :)

    Resten av kvällen är tänkt att den ska gå i träningens tecken.
    Spinning och Core står på schemat. Jag måste ta mig dit. 
    Får inte sätta mig i soffan och slappa... Oops! Det gör jag ju visst redan. :(

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0