Biverkningar

  • Jag tänker helt och hållet skylla allting på vaccineringssprutan jag fick idag.
    Ni vet när man tar ett läkemedel och läser på bipacksedeln om biverkningar som kan förekomma?
    Jag får alla. Tro mig. Och det beror inte på hypokondri eller någon annan skojig inbillningssjuka, utan för att jag faktiskt bara får alla biverkningar. Serverat som på ett litet silverfat.
    Nämen vad trevligt, lite biverkningar. Tack! Jag menar det verkligen, jättegulligt av er...verkligen. 
    Jag googlade precis på biverkningar av vaccinet jag tog tidigare idag och kunde kryssa av både det ena och det andra. Den absolut bästa punkten på listan var "Irritabilitet". Yes! Då kan jag skylla min fruktansvärt irriterande irritation som legat på lur hela dagen på sprutan. (Jag kan ju inte skylla på PMS 3 veckor på rad...) 
    Jag väntar med spänning på morgondagen för att se om jag kanske vaknar med hängande ögonlock och förlamning i muskelaturen i ena ansiktshalvan, som EN av 10´000 personer får. :) 

    I övrigt var det ett trevligt kalas hemma hos Linda som vanligt. Alltid trevligt att träffa tjocka släkten! 
    Och Tipi var så duktig och jag är jättestolt över henne! Mitt hjärta. 

    Imorgon är det jobb igen. Jag gruvar mig. Vet inte vad som väntar... 
    Och så har jag ont i armen.

    Pussåkram <3

     


Kommentarer
Postat av: serena

Jag o Erika kommer finnas där för dig :)

KRAM

2009-10-06 @ 22:32:16
URL: http://serra-serran.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0