7/10

  • Duktiga jag studsade ur sängen imorse och började direkt röja här hemma. Dammsuga, tvätta, damma, plocka disk och slänga skräp. Nu kan jag med gott samvete ta det lugnt resten av timmarna innan jag beger mig till jobbet. Tipi tar det också lugnt. Hon snarkar där inne i sängen... Lilla tröttmössan. :)

    Sakta men säkert börjar resan närma sig... Känns ofattbart att vi verkligen ska åka.
    Idag bokade jag tågbiljetter. Japp, vi har bestämt oss för att åka tåg ner. Skönt att slippa kliva in i en kall bil när man kommer hem till svenska vintern i början av december.
    Och skönt att slippa tjocka jackor att släpa på.
    Jag vill ha sol, blått hav och värme NU!


    Maldiverna
    Nej, jag ska inte dit. Men se vilket paradis det är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0