Torsdag

  • Jag vill bara lägga mig under täcket idag. Det är grått. Det är kallt. Jag är trött, lite snuvig och illamående. Jag har inte lust till någonting...
    Kan inte någon bara bädda ner mig och låta mig ligga där?
    Det kändes direkt jag slog upp ögonen; idag är en sån dag. :(
    Gjorde ett tappert försök till att laga matlåda till kvällen. Eftersom jag äter pasta väldigt ofta tänkte jag att det skulle bli potatismos idag istället. Ok. Kokade potatis. Mosade potatis. Hällde i mjölk. Ett halvt paket mjölk till 3 potatisar. Fan. Sånt som händer när man inte är helt vaken. Det blev inte mos, det blev en vit tjockflytande sörja... Kanske är lika bra om jag inte äter nåt på jobbet ikväll eftersom jag ändå ska ta mitt första magvaccin inför resan ikväll... Säger som min kära kollega. "Morr".

    Tur att jag har min mysvovve som alltid sympatiserar med mitt humör.

     



    Det faller små vita flingor från himlen. Vackert. Inget som kanske kommer stanna,
    men ändå. Snö.

    Kvällen erbjuder jobb igen. Det är sååå mycket roligare att jobba när lobbybaren är igång!
    Även om både jag och Serena hade massor att göra igår kväll så har man ändå den andres sällskap.
    I like!

    Nu har jag en dejt. Spikmattan + jag= kärlek. <3

Kommentarer
Postat av: Mia

hälsa spikis från mig!

2009-11-05 @ 13:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0