Tjejhelg

  • Jag har landat. Hemma. I soffan.
    I fredags satte jag mig på tåget ner till Stockholm. Jag tycker det är spännande att sitta på tåget och titta på alla människor och undra vart alla är på väg.
    Först mötte jag upp Theres på Götgatan innan vi åkte vidare hem till Carro. Hon var inte hemma, men hann hem och vända i dörren innan vi åkte in till stan igen där jag ÄNTLIGEN skulle få njuta av min present som jag väntat på sen april; musikalen Hairspray! :)
    Som jag längtat!
    Den var verkligen jättebra! Rolf Lassgård i damkläder är ju en härlig syn! :)

           


    På lördagen sökte vi upp en skoutförsäljning i jakt på sommarskor eftersom både jag och Carro ska resa till värmen snart. :) Hittade ett par som nog kan funka.
    Lite mer shopping och sen blev det mys hemma i soffan med rosé och chips. (LESS FAT!) Hihi.
    Kvällen avslutades på en tapasrestaurang. Galet så gott det är!!!

     
    Påbylsade i hallen innan middag...



    Tack för en supertrevlig helg girls! :)

    Och här hemma väntade en hund med världens mjukaste päls och min Älskling.
    Saknat er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0