Helg igen!

  • Som en liten virvelvind har jag virvlat omkring i Repan idag.
    Och det såg nog ut som någon sprängt en granat där bakom då och då...
    Att det är fredagen den 13:e har förmodligen inte påverkat det hela märkbart. Det var bara en vanlig dag på jobbet! Efter några timmar har man samlat på sig så mycket lappar och uppgifter som ska lösas att man inte vet var man ska börja. Och vad gör Madeleine då? Jo, hon börjar med allting på en gång. För det gör hon alltid. Alltid allt på samma gång! :) Dumma jag...
    Och när klockan börjar bli eftermiddag och man känner att huvudet snurrar VILL man gärna stoppa i sig lite energi, men vem ska då fixa alla mina lappar??? Och nej, man kan inte be om hjälp, för man vill ju göra sina lappar själv. Så det så! 8 timmar senare------>hemgång! Och ledig helg!

    Här hemma fortsatte jobbandet... Får besök av Älsklingens mamma ikväll, så då är det väl sjäääälvklart att man måste storstäda. Det går ju inte för sig att hon får se våra dammråttor. Nej nej. Och det går inte för sig att det hänger tvätt kvar på tork. Nej det går ju inte. Och disk i diskhon?! Gaaah! Bort bort!
    Tidning på bordet i vardagsrummet. Näpp, inte det heller.
    Så nu så... Nu är det rent! Nu ska jag bara gå promenad med Tipi, förbereda för middagen och sen ska jag hoppa in i duschen och förvandlas från en stinkbomb till en liten nyponros. :) Hihi:

    Gissa vem som kommer somna i soffan ungefär samtidigt som "introt" till Idol drar igång?!
    C´est moi! :)



  • Ser ni likheten?!

    Jag hoppas att så många av er som möjligt också har en skön ledig helg att se fram emot.
    Vi snakkes! :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Synd vi inte kunde ses nåt nu i helgen när jag varit hemma :(



Kram

2009-11-14 @ 23:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0