Fly away with me...

  • Så fin Vings hemsida har blivit! Har ni sett?!
    Mycket fräsch och med mer information och fina bilder! I like!
    Fanns lite ny spännande läsning om "vårt" resmål. Och ett utfärdsprogram! Jag som älskar utfärder!
    Har redan hunnit spana in ett par som i alla fall ska bokas! :)



  • Har suttit och drömt mig bort en stund sedan jag kom hem från jobbet.
    Jobbet ja! Haha. Vilken dag! Kraschat datorsystem sedan igår eftermiddag. Nej, ni som inte är beroende av datasystem i ert arbete kan inte förstå.
    In- och utcheckning med papperslappar. Hehe.
    Stenåldern is back! :)

    Nu ska jag stoppa i mig lite mat och sen krypa under filten.

    Trevlig kväll! :)

Kommentarer
Postat av: serena

jag sitter redan under filten, och vill inte gå ut igen!! Varför skulle jag så stort tala om att jag skulle på spinningen.. Ba*s!

2009-11-11 @ 17:42:53
URL: http://serra-serran.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0