En vanlig måndag

  • En ledig måndag. Alla vi tre var lediga tillsammans idag! :) Jiihoo!
    (Tipi är ju iofs ledig alla dagar i veckan...)
    Älskling och jag bestämde oss för att göra en liten utflykt ner i Gruvan. Var inte så länge sedan jag var där, men Älskling har inte varit där sedan han var pytteliten. Är alltid lika spännande att gå ner i underjorden. Och jag blir alltid lika avundsjuk på guiderna som kan så mycket.
    Jag vill också kunna så där mycket om nåt! :)

       



    Vi blev så inspirerade att vi köpte Falukorv till middag... Hehe.

    Hann träffa sötaste mamma som var på snabbvisit i stan också. Lite väl kort möte bara...

    Gokväll till er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0