En torsdag

  • -4 grader. En himmel som är totalt genomgrå. Tror det ligger ett snöfall och lurar där uppe...

    Känns då så skönt att kolla in på nätet på vår kommande "desti" och se vad som väntar.
    Värme! Värme och ett turkost hav. Ååå vad jag längtar... :)
    Snart är det dags för allt det där "fixandet" innan en resa. Ni vet, man måste planera allt som ska tvättas och inte får användas dagarna före. Man måste lägga fram allt superviktigt som absolut inte får glömmas (pass, VISA m.m...) Produkter ska förflyttas till reseförpackningar som tar mindre plats än originalförpackningen.
    You name it!
    Eller är det bara jag som är en sån där hysterisk resväskpackare? :)
    Måste även dubbelkolla bokning på pensionatet för Tipi, bestämma vem som har henne under helgerna, inhandla ett ton grisöron, kolla om nån kan vattna blommor och hämta posten. Puh!
    Men allt sånt här är ju bara roligt jue. :)

    Det ska bli så underbart skönt att åka bort, bara vi 2.
    När man springer om varandra i vardagen kan det behövas lite ensamtid. ;)


    Jag bestämde när vi bokade resan att jag skulle ligga i hårdträning och skippa godis & chips fram till departure. Jag hårdtränade. Första dagen. Sen återgick jag till mitt gamla vanliga osunda levene. Och det syns på kroppen nu. Kanske borde jag skärpa mig ordentligt nu sista tiden... Hinner man det? :) hihi.



    Tur i oturen att jag har många jobbdagar kvar före avresa. Då hinner man sällan slänga i sig skräp (eller mat överhuvudtaget) förutom nån gammal överbliven konferenskaka då och då... :)

    Ha en härlig torsdag där ute i gråvädret!  
    Själv drar jag på mig långkalsongerna och går en långpromis med Tippan. Sen blir det jobb för hela slanten.
    (Får sällis av bästaste Serran ikväll. Skoj!)

    Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Får man fråga vart ni ska åka? Och vad gör du i helgen? Har du tid att ses på nåt vis? :)



Kram

2009-11-12 @ 12:14:19
URL: http://thelittleblondie.blogspot.com
Postat av: Anna-Lena

vet va du menar. ska bli så härligt å åka.



säg inte att de blir så att man köär hårdträning i börjar och sen slappar till det. Jag ligger i hårdträning nu. måste orka fortsätta... grrr

2009-11-12 @ 13:55:57
URL: http://annnalenna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoho! Hur många resväskor får ni checka in? Vikt?

Vi får bara checka in 1 väska var med 23 kg. Hur FAN ska det gå till??? Jag kommer inte att kunna shoppa något alls :(

2009-11-12 @ 21:06:33
Postat av: malin

ohhhh så skönt det låter

2009-11-13 @ 10:36:40
Postat av: Micka

Säg till om ni behöver hjäp med något. Finns alltid här. Och du,oroa dig inte över din fitness.Kan FETA kärringar och gubbar ligga på standen som nå jävla valrossar så kan du ligga där med din platta mage som du har! Kramen =)

2009-11-13 @ 14:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0