Z z z Z

Äntligen är det kväll och jag sitter som en hösäck i soffan. Tröttare människa än mig får man leta efter idag. Man brukar ju säga att "man inte har sovit nåt i natt" när man sovit dåligt. Men i natt sov jag verkligen inte över huvudtaget...lite läskigt. Fick panik och grät en skvätt, det gjorde inte saken bättre. Klev upp med röda ögon. Kunde nästan tro att jag varit ute och festat hela natten...tur att det finns smink.

"Innebandyhelgen" är över för i år och allt återgår till det normala. Tycker vi gjorde en bra "utcheck" idag, jag och kollegan. Fick bara en riktig utskällning och det får man ju leva med ;) (tycker i alla fall gästerna som spottar en i ansiktet!)

Är ledig imorgon och det ska bli såååå skönt! Tänkte plantera och pyssla lite på uteplatsen. Hade jag haft en kamera hade ni fått se bilder! :)

Nu är det myskväll som gäller, i armarna på den finaste pojken på jorden!


Kommentarer
Postat av: syrran

2009-05-24 @ 21:11:45
Postat av: syrran

men stacker lilla du. nu måste det bli ett slut på sömnlösa nätter. det går inte. det håller inte. önskar jag kunde göra nått för dig. älskling.



2009-05-24 @ 21:12:43
Postat av: Micka

Håller med Marie där.. Du kommer inte orka mycket om du inte sover eller mår bra.

Fattar inte att folk kan ge sig nångång!!!

Säg till om jag kan gör något för dig. Kramen

2009-05-25 @ 20:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0