She´s so lucky...

Jag är tillbaka igen. (Får se hur länge datorn är frisk den här gången...)
Vet inte om jag har så mycket att uppdatera er med. Har väl inte hänt sådär fruktansvärt mycket tror jag. Norge helgen har jag ju redan berättat om...
Har väl iofs tagit ett ganska stort "kliv" vad gäller mitt liv. Känns som jag är på väg i rätt riktning. Mer tänker jag inte berätta här på bloggen då jag vet att det finns alldeles för många nyfikna människor som läser min blogg som jag egentligen inte tycker behöver veta allt om mitt liv. Kanske låter lite kluvet, jag vet. Har man en blogg så har man ju valt att ta "risken" att ovälkomna gäster läser vad du skriver. I know... Läs på ni bara! :)

Jag vet att ni är många som undrar; "HUR SJUTTON GÅR DET MED GRÄSMATTAN?" :) Jo, för er alla som undrar ska jag berätta att det går jättebra! Den vilar fortfarande under duken, grön & fin.


Har gjort lite nya planer för sommaren också!
 Efter svett, tårar & blödande armbågar fick syster och jag biljetter till Britney!
Ska bli så grymt kul! Längtar! :)
 
Ett par dagar i huvudstaden, bara syster & jag!


 





Så snygg hon är!


Nu ska jag göra mig redo för en lunch på stan med min nyfrissade pojke. Spännande!

Kommentarer
Postat av: mallan

Bara så du vet är jag inte ett dugg avis på att du ska gå på den konserten jag är inte BITTER!!!!!Men NYFIKEN det är jag!!!!!=)



puss på dig babe

2009-05-20 @ 13:04:28
Postat av: Anna-Lena

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHH!



btw... måste ses i sommar.. vi kommer och besöker Tomas snart ju.. då ska vi till Orsa coh bjørnparken. ses vi då??? vet inte än men de e ju inte så långt bort från er??

2009-05-20 @ 14:44:07
URL: http://varjedagraknas.blogg.se/
Postat av: Carro

kanske kan erbjuda er boende då. fast det beror ju lite på....det stora klivet? var det det vi pratade om igår?

2009-05-20 @ 17:02:15
Postat av: Madeleinos

Njae Carro, jag tror inte vi pratade om det igår. :)

Vi ska försöka få tag på billigt hotell, men annars är vi öppna för förslag! :)

2009-05-20 @ 17:15:24
URL: http://madeleinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0