Helgen har ...

Helgen har gått i ett rasande tempo. Har knappt känt att det varit helg. Jag har jobbat helgen. Känns alltid skönt när man jobbat sin helg och kan se fram emot en ledig helg nästa gång.  Nästa helg blir lite mysig & speciell, för då tänkte vi åka på "minisemester". Bara vi! Bara våran lilla familj! :)
Kanske återuppliva några gamla minnen från när vi var nykära & galna! *hehe* ;) Åååå vad mysig!

Min lilla Micka har bott hos mig i helgen. Hennes pojke hade rymt, så självklart fick hon flytta in på extrasängen då!
Vi gjorde inget speciellt, bara slappade, käkade onyttigt, kollade på film & pratade shit om allt möjligt.
Pratade massor om framtiden, det är ett hett ämne...
Tyvärr hann vi inte se "Kejsarens nya stil" som tydligen ska vara en kanonrulle?! :) Vi tar det snart gumman!

Imorgon gäller det. Eller rättare sagt; Älskling imorgon gäller det!!! (måndag alltså)
*hoppas hoppas hoppas*

Vi hörs snart igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja visst är det underbart när man går hem på söndagen och veta att nästa helg, ja då jävlar är det MIN tur att va ledig! :)

2009-05-11 @ 19:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0