TORSDAG

  • Vi skulle sova länge imorse...minst till 10! Klockan 07.35 väcks vi av jouren. Jävla skitjour!
    Somnade som tur om en stund till, men inte ända till 10.


    Idag har jag träningsvärk, and I like it! ;) Försöker hålla mig nyttig med diverse fruktdrinkar (alkoholfria, haha) från min favoritpryl; centrifugen. I med en apelsin och ut kommer juice i ett nafs! :) Känns väldigt sunt och hälsosamt. Tycker också man känner sig en aning lättare när man äter soppa till lunch & middag på jobbet.
    Mer soppa åt folket!

    Vi trodde för ett kort ögonblick idag att Tipi var på väg tillbaks till sitt gamla glada jag. Hon sprang lös och busade på promenaden. Nästan hemma smäller det flera skott från någon avlägsen skjutbana. Neeeeeej!
    Tipi reagerar såklart direkt och börjar småjogga hemåt utan att höra husses och mattes "Stanna Tipi!".
    Som tur var stannade hon till slut. Usch, när ska det här gå över?!

    Jag har kommit in i en riktig läsarperiod. Jag bara läser och läser och läser så fort tillfälle ges.
    Men nu ska jag försöka rycka upp mig och åka ner på stan. Fick ju ett oväntat "spontanpresentkort" från min Älskling här om veckan. Och nu bränner det i handen. Måste göras slut på! :)

    Kanske visar inköpen sen om ni har tur...! :)

Kommentarer
Postat av: malin

men va fan är de skjutgalna där ni bor.... stackars Tipi!! Snygg i håret hade du blivit också läste jag, är inte ett dugg avis inte alls!!!!:)

2009-05-07 @ 15:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0