The day

  • Hemkommen från gymmet. Hela kroppen är skakis...härligt! Blev ett kort men intensivt pass. Jag riktigt känner hur musklerna växer! :)

    Tidigare idag har jag spenderat många timmar sittandes på röven...närmare bestämt i en frisörstol hos syster. Idag var jag ditkallad för att vara modell för 2 prov hon hade; uppsättning & slingning.
    Tycker hon är så duktig, min älskade galna syster!

  • Så här ser hon ut när hon jobbar. Gå dit den som törs... :)

    En liten smygbild på min uppsättning



    Älskade Mami vaktade våran lilla livrädda hund medan jag satt på salongen. Tydligen fick hon når ryck och städade lägenheten också. Tokiga mamma! Jag får väl städa igen nästa gång jag kommer "hem". :)


    Tipi älskling


    Over & out för dagen.

Kommentarer
Postat av: Serena

Vart är det din syster jobbar?

2009-05-07 @ 21:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0