STOPP

  • Nej. Nu säger jag STOPP. Nu får det vara nog. Jag orkar inte mer skit nu.
    Varför kan det inte bara få vara som det är?! Måste det hela tiden komma massa SKIT och förstöra?!

    Jag kräver såklart inte nåt svar på det här, kära vänner. Men jag använder bloggen lite som min psykolog.
    Måste få "prata av sig" med någon utomstående, och då är bloggen perfekt.

    Mitt hjärta gråter och mitt huvud blir trött...

    Tänker på dig. Allt kommer bli bra.

    Skickar en KRAM till dig.

  • (En kram är en fysisk omfamning av en annan person med armarna. Kram är en form av beröring.
  • Kramen fyller i vissa sociokulturella sammanhang en viktig funktion vid hälsning och avsked, ofta som ett alternativ eller komplement till handskakning när detta kan kännas alltför formellt, i Sverige till exempel inom familjen eller den närmaste vänskapskretsen.
  • Kramen kan också vara ett sätt att ge tröst och trygghet åt en annan varelse. Denna användning har stöd i vetenskapliga undersökningar om samband mellan lugn och beröring.)

Kommentarer
Postat av: Fez

Det går bra att ringa och få prata av sig också vet du! Kunde du gärna ha gjort igår kväll när du skrev detta...kunde inte sova iaf så jag hade bara uppskattat distraktionen. Vad är det som har hänt?

Kram

2009-05-28 @ 10:12:43
Postat av: malin

fundersam nu!!!??

2009-05-28 @ 10:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0