Sömngångare

  • Det känns som jag går i sömnen. Har sovit dåligt nu på morgonkvisten. Älskling åkte iväg redan vid halv 6 imorse för en liten tur till Västerås. Hade svårt att "somna in" när han hade gått.
    Jag drömde konstiga drömmar om mormor. Tänk att man kan se någon som man inte sett på så länge så tydligt i en dröm. Så vacker du är mormor! Världens sötaste lilla tant! :)
    Tipi är minst lika trött som jag. Hon låg kvar i sängen och trynade när jag gick upp... :)

    Ni anar inte hur skönt det känns att kika ut genom dörren och se de nyplanterade krukorna och utemöblerna som blev inoljade igår!

    Jag längtar till helgen när jag är ledig igen! Jag har försökt dra ihop lite folk till en äkta utefest med levande eld, grillning, kubb & kanske brännboll och lite musik eventuellt... Får se vad det blir av den idén! Jag hoppas på gott väder så har jag stora förhoppningar om att mitt lilla påhitt blir av! :)  Det LÅTER ju så härligt, hoppas det kan bli det också!

    Idag ska jag jobba 6 timmar. Sen blir det nog konditionstest i löparspåret... Hjälp! :(


    Over & out. Ha en fin dag alla glada människor!

  • Inget kliv jag skulle klara av idag med min träningsvärk i baken... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0