Sommar

Idag har det varit sommar!!! Och vi har varit lediga tillsammans! :)
Jag förbarmade mig över de tomma krukorna på gården och gjorde en insats.
Se så snyggt det blev;





Ursäkta de dåliga bilderna. Någon har ju tappat kameran i backen så jag tvingas fota med mobilen... :)

Uteplatsen börjar ta form för i år, och vi klippte till och med gräsmattan idag!


Se så fin mattan är! (och vilken fin hund vi har!)

Känner mig supernöjd för att jag tog mig iväg på ett 60 minuters spinning pass nu ikväll.
Duktig Madde! :)

Nu är det Prison Break time!

Kommentarer
Postat av: majsan

åh va fint. va duktig du är?

hur fan klippte ni gräset? med nagelsaxen eller ;)

2009-05-25 @ 21:30:40
Postat av: Anonym

Hehe. Nej vi tog vanliga kökssaxen! ;)Tog några timmar men snyggt blev det!

2009-05-25 @ 21:53:41
Postat av: Majsans syster

Hehe. Nej vi tog vanliga kökssaxen! ;)Tog några timmar men snyggt blev det!

2009-05-25 @ 21:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0