Riddare i skinande rustning


Det här är ungefär vad jag hann med idag innan jag skulle jobba.

Så, om jag ska sammanfatta min dag så har jag promenerat & jobbat.
Ja, visst ja, jag har tappat Älsklings kamera i backen också. Som Micka så vackert uttryckte det;
-Det var ju tråkigt att tyngdkraften skulle ta H:s kamera!

:) Flåt.

Men lika glad är jag för det. Gladast är nog Älskling som nu får tillfälle att köpa en ny pryl.
För han älskar prylar, min älskling.

Måske???

Kom till jobbet i full krigsmundering. Laddad till tänderna att kriga med små innebandyungdomar.
Bäst att ta i med hårdhandskarna från början. *Gör några karatemoves*

Blev det tillfälle att kriga? Var barnen bråkiga?
Nej.
Verkar som Guds bästa barn intagit Grand. Jag klev ur min rustning.
Kvällen blev en lugn kväll på jobbet.
Näst intill fullt hus & över 100 ankomster och lugnt? Kan det passa ihop? Tydligen.
Om det är lugnet före stormen så kommer stormen på söndag förmiddag. :)
Rustningen åker ner i väskan igen.


Jag är beredd...


Älskling hade lovat att vi skulle kolla på "tjejfilm" när jag kom hem. Eller "Dusche-film" som han kallar det :)
Men hoppsan så var det nån "pang-pang-film" istället på TV.
Och med det sagt så sittar jag nu här och bloggar...

Over and out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0