I walk the line...

  • Har sovit länge nu flera morgnar i rad. Kommer bli jobbig imorgon när jag börjar kl. 7. Som tur är kommer det bli massor att göra imorgon vid utcheck, så jag kommer hålla mig vaken. :)
    Känner mig jättetrött idag. Behöver nog några koppar kaffe till innan jag kan ta mig i kragen och kliva ur soffan.

    Igår hade jag storstädning här hemma. Sen hämtade jag upp Micka. Vi åkte ut på "udden" och tänkte ha picknick med saft och bullar. Vi hann knappt komma ut, och Tipi hann knappt kasta sig i sjön, innan regnet kom över oss. VI fick ta med oss bullarna (och en blöt hund) hem.
    Kurade ihop oss i soffan och kollade på tjejfilm; "Bride Wars". Man blir ju lite sugen på att gifta sig... :) Hihi.
  •  
    Kate Hudson är ju så oerhört vacker!

    Sen körde jag mer eller mindre ut Micka.
    (Hade jättedåligt samvete hela kvällen. Tänk om  hon egentligen VILLE stanna!?)
    Älskling kom hem och jag lagade Risotto som vi skulle äta till middag. Det är ju så fruktansvärt gott! :)
    Bara skit som vanligt på TV:n en fredagkväll. Vi kollade istället på vår gemensamma favoritrulle; Walk The Line.

    Man hade ju gärna satt sig ute i solstolen om det inte vore för att det blåser så hemskt. Regnmolnen hopar sig.
    Älskar svensk sommar...


Kommentarer
Postat av: Micka

Nu har jag säkert sagt det tusen gånger att du behöver inte ha dåligt samvete! Jag la mig i sängen å gona med filmer jag fick låna av dig..

PS I Love You fan vad jag böla. Tur att jag var ensam =) Pöss på dej!

2009-05-23 @ 15:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0