Hat

  • Det bubblar och kokar inom mig. Jag har just läst ut en bok. Boken som jag tipsade om tidigare... "Rosario är död".
    Jag har förundrats, skrattat, gråtit, vridit mig av äckel och känt ett sånt fruktansvärt starkt hat under bokens gång.
    Rosario, som bokens sista hälft handlar om, dog när hon var 11 år gammal. Hon dog på grund av en människas äckliga fantastier. Människan köpte ett barn för att leva ut dem på.
    I flera månader går Rosario med en massagestav upptryckt långt inne i sin barnkropp. Efter 7 månader klarar hennes lilla flickekropp inte smärtan längre.
    Mannen som gjorde det här var nyutexaminerad läkare.

    Det som får mig att känna ännu mer hat är att de här männen, som reser utomlands för att köpa sex, av barn!, skyller på att det är barnen som förför dem. Männen är oskydiga. Barnen vill ju.

    Jäkla idioter.
    Ni är inte värda att finnas till.

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag vill låna. Får jag ?

2009-05-08 @ 14:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0