What a fucking day!

Jo ni, nissarna där ute i cyberspace. Var det inte jag som pratade vitt och brett igår om att jag skulle gå och kika på Timbuktu? Jo, minsann så känns det som jag har uttalat de orden med mitt tangentbord...senast igår faktiskt.
Men tror ni jag kom dit? Nej.
Hällde jag i mig litervis med vin under 3 korta timmar på förfesten och fick sedan lov att gå på dejt med gamle käre Ulrik och sedan åka hem när klockan knappt passerat 22? Ja.
Mådde jag sedan som en påse skit när jag slog upp mina gröna ögon 07.15 imorse? Ja.
Fick jag panik när jag insåg att jag skulle befinna mig på jobbet om några timmar? Ja.
Hade jag ångest? Njae.
Skuttade jag sen upp ur sängen och lagade frukost på sängen till min sovande pojkvän? Nähäää du.
Tvingade jag mig upp ur sängen med en kroppshållning som man sällan skådat? Jepp.

Men jag överlevde den här dagen också!
Tji fick ni! ;)


Från igår. (Innan klockan hade slagit 22...)

Kommentarer
Postat av: Micka

Ja du? Vad säger man? Du va ju inte den enda som klata till de.. Jag tror vi alla gjorde de fast olika tider in på natten.. Men sånt händer för alla.. Pöss

2009-03-15 @ 00:02:46
Postat av: Jenny

HAHA, fan va gött o höra att det är fler än jag som KAN!!! ;P You go girl! Pussss

2009-03-15 @ 08:59:10
URL: http://www.thelittleblondie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0