Utomlandsabstinens

  • Snart ett år har passerat sedan jag befann mig i ett varmt och soligt land. Eh, just ja, jag var ju utomlands senast i december...men då var det inte så varmt som man önskar att det ska vara när man är i ett annat land.
    Det ska vara så varmt att man får gåshud och rysningar och det ska kännas som man fryser av värmen,
    då är det perfekt!
    Det ska vara stekande redan kl.7 på morgonen så att allt man känner för att göra är att ta ett morgonbad i havet.
    Det ska vara så heta nätter att man knappt hinner ta ett dancemove innan man är svettig!

  • Mmm!


  •  


  •  
  • Åka snart?


 


Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Nu är det 1 månad kvar till Kreta för mig. Längtan är sjukt stor så jag förstår dig. de va 1 1/2 år sen jag var i solen. Nu håller jag på å bli galen. Måste iväg!



btw. .. du är fantastiskt vacker. på insida och utsida. Låt ingen annan få dig å tro annat:)



Längtar till Grand final!

2009-04-03 @ 07:10:15
URL: http://annalenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0