3 helger till Stöten!

Varför vaknar jag upp och känner mig som om jag inte sovit en endaste minut? Jag är så tröööött och mina ögon är alldeles röda och trötta... Undrar vad det är för vanor jag måste ändra på för att få tillbaks lite energi?
(Kanske tipset från "kollegan" H på Spa skulle vara en spark i baken?)
Kanske hjälper det när det äntligen blir vår och jag kan öppna dörren till uteplatsen och sätta mig i en solstol med min kaffekopp och en tidning. Jag hoppas på det!



Kikade igenom kalendern och insåg att jag jobbar helger nu...3 helger på rad. Men va fan!
Vad gör det egentligen att man jobbar helg? Jag har ju andra dagar lediga istället! :)
Det negativa är kanske att man inte kan träffa sina nära & kära eftersom dom är lediga på helgerna.
Hinner nog ta ikapp det sen!

Den 4:e helgen däremot, då jäklar ska det umgås! :)
"Vi drar till fjällen, fest hela kvällen, ute och glider med snowboard och skidor..."
Det är inte länge kvar och det ska bli så grymt kul!
Mitt enda bekymmer är "rumsfördelningen" som jag fortfarande slåss med.
Hur ska jag placera er i stugorna för att ingen ska känna sig åsidosatt eller trampad på tårna?
ANNARS KAN VI JU BO ALLA I EN STUGA! :)
Alla 22... *hehe*



Vem vågar hoppa i Stöten??? :)



Kommentarer
Postat av: malin

hrm det där med glida med skidor och snowbord falla är nog mer min melodi...:) och rumsfördelningen det har jag ju sagt bara att dela in oss vad spelar det för roll alla ska väl ändå umgås?och man behöver ju inte häcka inne....Kramis

2009-03-26 @ 13:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0