It´s friday...and I´m in love ;)

  • Alltid samma sak när jag kommer hem efter att ha jobbat dagpasset. *PANG* så känns det som att någon har slagit mig i huvudet med en gigantisk klubba och ögonlocken är tunga som bly...
    Nu har jag däckat i soffan. Har läst igenom alla bloggar jag brukar läsa dagligen och så måste jag såklart uppdatera min egen. (Säg inte det till nån, men sen kommer jag nog somna en minut eller två här i soffan...)

    Blev lite låg så här på eftermiddagen. Kanske började det med att vi pratade om schemat på jobbet. Det är ingens fel och jag skyller inte på någon! Det är bara tråkigt när man får gå ner i tid... Min ekonom (dvs mig själv) blir inte överlycklig när beloppet på lönebeskedet minskar. Förhoppningsvis blir det snart mer tid!
    Sen kommer man innanför dörren här hemma och det ser ut som en tromb passerat förbi. *suck* Tänk om hunden kunde plocka upp efter sig själv efter att hon lekt massaker...!
    Och som sagt så är jag trött.

    MEN NU ÄR JAG LEDIG NÅGRA DAGAR!!!

    Jag längtar efter älsklingen som ska komma hem om några timmar. En hel helg tillsammans!

    Sen vill jag avsluta med att säga att jag tycker det är tråkigt när folk får en bild av en som inte alls stämmer.
    Sug på den ni! :)
    (VAD menade hon med det där sista??? Vet att ni älskar när jag skriver i gåtor!)


  • Felaktig bild av mig???

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas du får en kanonhelg tillsammans med darlingen nu :)



Kram!

2009-03-06 @ 21:20:27
URL: http://www.thelittleblondie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0