Uppe med tuppen?

Nej knappast. Känner mig oerhört sliten. Helt galet egentligen, jag har ju inte jobbat på många många dagar nu...
Men en natt med magsjuka tar väl all energi??? :(

Spenderade kvällen igår med att kolla på konsert DVD med Robbie Williams och kan inte låta bli
att drömma mig tillbaks till Ullevi sommaren -06 när vi stod där, nästan allra längst fram.
Kommer på mig själv med att sitta med ett leende på läpparna. Glömmer aldrig den upplevelsen! :)
När han återvänder, vilket JAG VET kommer inträffa, står jag först i kön när biljetterna släpps! Nån som vill haka på?

Nån som var på Ullevi och upplevde hans underbara konsert?


That´s my man! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0