Tack för att ni gjorde min dag!

  • Jag är så glad!

    Jag har stått i Repan ikväll och varit mitt vanliga "trevliga & glada JAG".
    Tipsade ett par om några restauranger i stan.

    Och vet ni vad som händer när dom kommer tillbaks från middagen??? :)
    Dom räcker fram ett stort inslaget blompaket och mannen säger;

    "-Vi gillar ditt leende, det är så vackert! Och så har du en sån bra känsla för service. Varsågod!"

    What? For me?!

    Blev så hemskt glad. Det var en STOR rosa orkidé!

    Inte varje dag det händer på jobbet kan jag lova er.
    Tänk vad människor är olika!
    Vissa kan inte ens säga tack när man hjälper dem, medan vissa, som de här gästerna (som inte ens åt på en av de restauranger jag rekommenderade!) går och köper en orkidé!!!

    Galet men helt sjukt vad glad man blir! TACK NI SÖTA!
    Jag ska vårda den väl! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0