SPA



Igår ringde jag och bokade in mig själv på SPA om ungefär en vecka. Fick presentkort av min kära syster & pojkvän (numera sambo?!) när jag fyllde år sist. (Tvinga mig inte att skriva hur gammal jag blev...ångest!) Så nu har jag ÄNTLIGEN ringt och bokat. Efter mycket velande bestämde jag mig ändå för en 1,5 timme lång ansiktsbehandling.
Jag har aldrig fått en sån förut... Portömning ingår och jag var lite orolig för hur man blir i hyn efteråt så jag fick lov att fråga om man kunde gå och jobba dagen efter... :) Och det skulle inte vara några problem!
Bokade samtidigt in mig på "pool & beach". Härligt!
LÄNGTAR!

Kommentarer
Postat av: friiida

härligt värre !

2009-03-19 @ 23:33:08
URL: http://fridaalbiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0