Söndag

  • Efter en hård dags arbete tycker jag att man kan förtjäna en stor sushi och ett biobesök. Därför har jag nyss ätit just en stor sushi och kommer snart bege mig till bion... "Män som hatar kvinnor" ska ses.
    Jag hoppas att Henrik kan förstå storyn fastän han inte läst boken.

    Vasaloppet pågår, ja, det finns såna som inte kommit i mål ännu! Och det är ju inte utan att man blir liiite sugen på att åka. (Kanske borde börja med Tjejvasan?) Men tänk att bara kunna säga "jo, jag har åkt ett Vasalopp". Grymt jue!
    Nån som hakar? :)
    Vet i alla fall en person som ska åka 2010... Lycka till!

    Idag har jag bokat stugor med hjälp av min fina fd kollega T. Känns skönt att det är bokat och klart. Nu har vi nåt att se fram emot!

    Mot bion!

    Tack å hej.
Kanske?





Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag tänkte försöka mig på tjejmilen nästa år, med din syster och Alexandra...och dig!? :)

2009-03-01 @ 19:07:30
Postat av: sara

världens bästa madde som fixar å trixar!! ser sååå fram emot det..hoppas jag får dela säng me dig å henske..pliz kan jag få ligga mellan?? å tipi oxå..puss fixar pengarna snarast!!

2009-03-01 @ 19:59:27
Postat av: Marie

Tack för att du ordnat åt oss!

Jag åker gärna tjejvasan nästa år. Ska vi boka in oss på en gång? det blir billigare då..

pussss

2009-03-01 @ 21:22:08
Postat av: Thesan

Jag vill också åka tjejvasan ju!!!! Har gått och funderat på det nu i dessa dagar...och som en vis kvinna precis skrev, kanske borde börja lite lugnt iaf innan man ger sig på det stora loppet? Jag är med!

2009-03-02 @ 12:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0