Smygshopping... *schhh*

  • Mm, vi måste vara tysta och inte prata högt om det...om att jag har shoppat idag alltså. Älskling tycker inte om när jag unnar mig nya saker. Idag kom jag innanför dörren och sa försiktigt; "-Jag har köpt skor..."
    Svaret kom snabbt fastän han satt och spelade PS3; "-Vad hade du köpt sa du?"
    Av någon underlig anledning hatar han just skoinköp. Jag hoppade i de nya snygga älsklingarna och trippade in i vardagsrummet för att visa. :) Tror faktiskt han tyckte dom var snygga!
    Jag fortsatte; "-Och jättebilliga var dom! *paus* "...så jag köpte ett till par..."
    (*hihi* Ni skulle sett hans min!)



  • Det andra paret skor var ett par nya enkla svarta stövlar. Mina gamla har det gått hål i, så dom åkte direkt i soptunnan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0