Pust!

Med ett kraschat datasystem blir allt så mycket svårare.
Nej, det är inte min hjärna som är paj, det är datasystemet på jobbet.
Mitt tänkta 4 timmarspass blev istället 8,5 timmar. Full fart har det varit med lappar och skit överallt, men vi klarade den här dagen också och TROR och HOPPAS för kollegan D´s skull att systemet pallar trycket ikväll! :) Lycka till!

Väl hemma möts man av en tom lägenhet. Älsklingen har lämnat mig för att åka på kryssning och kommer inte hem förrän sent imorgon kväll. Det betyder att Tipi och jag får ha en mys-tjej-kväll helt ensamma. Gött! :)
Hoppas gullet får kul på båten, köp nåt fint till mig på taxfreen! ;)

Efter en dag som gått i 140 km/h med bara lite "hotellfrulle" i kistan känns det faktiskt nästan som att mitt "datasystem" är paj. Tur att min bulgurblandning som står på spisen snart är klar...

Älskling lämnade en stoooor skål med godis kvar här hemma fullt synligt på vardagsrumsbordet, gör man så mot en flickvän som försöker minska i omkrets???

  


Kommentarer
Postat av: Gabriella

haha, din pojkvän får börja gömma godiset istället!

2009-03-31 @ 18:00:38
URL: http://gabriellaemmas.blogg.se/
Postat av: Jenny

har du crabfish i bulgurblandningen? ser iaf riktigt smarrigt ut :D

2009-04-01 @ 18:27:33
URL: http://thelittleblondie.blogspot.com
Postat av: Madde

Japp Jenny, du gissade helt rätt! Det VAR gott! :)

2009-04-01 @ 19:30:17
URL: http://madeleinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0