När jag blir stor...

Man kan ju kanske tycka att jag redan är stor. Jag känner mig nästan lite stor...  
Men vad ska jag bli nu när jag ÄR stor?
I mitt huvud finns ju alltid drömmar som man aldrig tror man kommer kunna uppfylla.
Tråkigt att man har den inställningen! Eller hur?

Min syster tycker att jag ska bli målare, eftersom jag är så bra på att måla! :)




Älskling tycker att jag ska bli sushikock...



Själv skulle jag kunna tänka mig att bli barista...



OCH JAG VILL VARA LYCKLIG, DYGNET RUNT!

Kommentarer
Postat av: malin

du kan bara du vill och ger dig fanken på dig! Hrm har köpt en sak till din födelsedag som jag hoppas kan inspirera dig till en grej får se!!!=)kramis

2009-03-12 @ 15:20:55
Postat av: syster

JassÅ? barista- det låter ju kul.. eller nej... jag vet att det är kul!!! kör hårt

2009-03-12 @ 18:21:10
Postat av: erika

måste ju bara meddela att jag jobbat som barista här nere i skåne, så jag kan ju faktikst göra så där fina löv...bl.a....å hjärtan...å blommor...=)lite stolt över mig själv kanske??? =)

2009-03-12 @ 18:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0