musiktävlingen avgjord

Nu ska jag inte vara som alla andra och skriva "guuuud så otippad vinnare i Melodifestivalen!".
För en gångs skull kanske det är något som kan passa dom andra länderna där borta..?
Kanske ska dom där länderna där borta slippa höra på våra sedvanliga bidrag som har låtit i stort sett likadant sedan 1967.

Men! Jag har för den sakens skull inte sagt att jag önskade att ett annat bidrag skulle vinna... :)
Hejade ju lite i smyg på af Ugglas. Kan villigt erkänna att jag även flera gånger under kvällens lopp brustit ut i den käcka melodin "I´m still standing for hope and glory!" och att jag även fällt en liten tår för Molly Sandén. (Och det var inte för att flickstackarn blev utan röster kan jag lova!)
Och jag kan inte hjälpa att jag hade velat införa ett eget röstningsnummer enbart för Danny. (Ni vet D:et i EMD.) ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0