Motivation för magen

  • Sitter och kollar på Malou på tv...de pratar om träning.
    Om att komma igång och att lyckas behålla motivationen att forstätta... *suck*
    Jag är en sån som gärna sätter igång att träna, men sen vill jag se RESULTAT, på en gång!
    Jag vill att lilla fettmagen ska försvinna snabbt, gärna direkt när jag kommer in från joggingrundan...
    Men hur jag än beter mig så sitter den kvar där som en liten klump! :( Bäst att fortsätta kämpa på då.

Bilden är lånad från Fitness-magazine

Kommentarer
Postat av: Jenny

Äsch lägg av Madde! Du har en kropp som jag tror många skulle vilja byta sin egen med...

2009-03-03 @ 18:01:18
URL: http://www.thelittleblondie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0