Min allra första Målle

  • För länge länge sedan fick vi vår första katt. Målle. En liten busig, rödfärgad kille som blev vår ögonsten.
    Alltid har han varit med. En sån stor personlighet. Ända sedan jag var 6-7 år...
    Nu är han gammal och beslutet är taget. Vi har inte ringt men vet att det kommer göras inom de närmsta dagarna.
    Det känns så fruktansvärt tungt.

    MÅLLE MÅLLE MÅLLE. JAG VILL ÅKA HEM TILL DIG NU. JAG BEHÖVER KRAMA OCH PUSSA PÅ DIG.
    BEHÖVER VARA NÄRA DIG OCH SE GLIMTEN I DINA ÖGON.


    Kan inte förstå att det kanske är dags att ta farväl...

Kommentarer
Postat av: malin

usch jag vet hur det känns hade ju murre jag som fick lämna jordelivet för några år sedan.... hemskt är det!

2009-03-18 @ 17:57:43
Postat av: Anna

Usch sånt är inte roligt alls, men du får komma ihåg att han haft det bra de år som han har levt.

2009-03-19 @ 08:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0