Lediga dagar puts väck!

Var tog mina lediga dagar vägen?!
Endast EN återstår och vad kan jag egentligen säga att jag åstadkommit de här dagarna...?

Torsdag; var på 5 års kalas och åkte sedan hem till mor och far för att tillbringa de sista timmarna med Målle...
Fredag; vi skickade Målle till himlen och sen grät jag mig igenom resten av dagen och funderade på VAD FAN VI HAR GJORT!?!? Skruvade ihop lite garderob också mitt i alla tårar... Tog en drink för att lugna nerverna.
Lördag; hela dagen har gått åt till garderoben. HEEELA dagen! Nu har jag gjort några drinkar att smutta på igenom resten av kvällen.

Dagen som återstår ska jag ägna åt att vara VIP :)

Ledtråd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0