Inkasso

  • Som bekant har jag bokat in en trevlig helg i Stöten för mig och ett litet sällskap på ytterligare 20 personer! ;)
    Idag får jag förmodligen bokningsbekräftelsen med tillhörande inbetalning i brevlådan.
    Den som inte är totalt "lost" på matematik kan räkna ut att den totala kostnaden för 21 personer, 3 dagar i en stuga i Sälenfjällen, med liftkort för 3 dagar blir en liten nätt summa som Madde inte gärna ligger ute med... :)

    De flesta har nu varit duktiga och satt över pengar till mig.
    Nu ska jag pricka av listan och se vilka jag ska skicka hem en stor muskulös kille i skinnväst till... :)

    Öppna om han knackar på hos er! I need the mooooney!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0