Humörsvängningar AB

Hej!
Bloggar hemifrån mamma & pappa.
Har landat här efter en hektisk dag.
Var först i LA på 5 års kalas! Supertrevligt att träffa alla igen, det blir ju inte alltför ofta, tyvärr.
Sen blev det superduper racing hem igen efter ett telefonsamtal från killarna från IKEA som snart befann sig utanför vår ytterdörr med den nya garderoben.
Lagomt till vi hade burit in alla kartonger infann sig KAOSET i lägenheten! Herregud jag säger då det... För tillfället går det inte att bo där. Kolla in sängen...



..jag har ju "flytt fältet" men min stackars älskling får sova på extrasängen i natt. Miss U!

Nu var det ju inte på grund av kaoset jag flydde. (Tyvärr skulle jag vilja säga...)
Beslutet är taget att vi ska skicka Målle vidare till himlen imorgon. Jag ville åka hit och vara med honom.
Se honom. Klappa honom. Jag köpte med mig hans favoritmat; RÄKOR!
Var länge sedan vi såg honom så pigg som när han kände doften av räkorna... Lill plutten.
Det känns helt sjukt verkligen. Vem ger oss rätten att bestämma att han inte längre ska få finnas?
Även om jag vet att vi gör det rätta så tänker man ju ändå konstiga tankar...

Humörsvängningarna har varit värre än nånsin idag. Vet inte exakt vad det beror på...
Jag är nervös. För både det ena och det andra.
Jag vet ju inte vad jag vill. Hur ska världens veligaste människa kunna veta vad hon vill???

Nu ska jag krypa ner hos Tipi och hoppas att morgondagen blir en bra dag.

ÄLSKAR DIG MÅLLE!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0