Guten heute?!

Tisdag morgon. Paus. (Måste hämta mer kaffe.) Sådär.
Näst efter hunden måste ju kaffe vara människans bästa vän?! Eller hur?


Gårdagens stora bedrift var att jag tog mig till gymmet och gjorde ett snabbt och effektivt pass.
Sprang på bandet och tränade armar och lillmagen, RIKTIGT skönt!!!
Sen är det ju det där svåra när man kommit hem från träningen och känner sig som att man skulle kunna käka upp en hel ko! Älskling är av uppfattningen att man ska äta mycket och jag håller på teorin om att man ska försöka dra ner lite...men fortfarande äta såklart! Känns i vilket fall suuuper att vi är igång nu! Min fina älskling och jag!

Ikväll väntar jobb. Lite lugnare den här veckan mot förra där vi var invaderade av skidåkare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0