Att dejta en gammal kollega & vän

  • Jippi idag ska jag dejta med Mr.T!
    Han (och förmodligen någon mer..?) har tagit en dagstur från Stöten till Borlänge för shopping och självklart måste jag åka dit och träffa honom. Alltid lika snälla och goa T! Saknar!
    Galet så länge sedan det var man jobbade i Stöten nu... Måste ju säga att jag längtar tillbaks då och då!
    Får se om jag lyckas fånga T på bild sen så lovar jag att publicera bilderna här på bloggen! :)

    Behöver jag tala om att det snöar ute??? Kan inte minnas en dag då det inte fallit ner något från himlen... *suck*

    Ikväll får jag nattgäster i lägenheten! :) Två frisörbrudar ska övernatta här på soffan och i extrasängen.
    Tipi kommer bli överförtjust och inte kunna sova på hela natten...! :)

  • Bilden är snodd från Maries FB. Såhär ser dom ju inte ut nu eftersom dom byter frisyr och hårfärg en gång i veckan!

  • Massagen igår eftermiddag var underbar! Terapeuten L är så duktig och så himla gullig tycker jag! Som vanligt hittade hon knutar och annat "skoj" i ryggen. Jag frågade henne varför hon tror att det blir sådär ont. Hennes svar var enkelt och tydligt; "-Det är typiskt kvinnligt. Det dåliga samvetet och skuldkänslorna sätter sig där bak av någon underlig anledning. Vi kvinnor har så inpräntat att vi ska vara "fröken Duktig" hela tiden". (Ungefär så)
    Någon mer som känner igen sig?
    Jag måste btw börja träna min rygg. Känner när jag är ute och springer att jag är jättesvag i ryggen. Kanske är det för att jag på senare tid lagt på mig en liten "kalaskula" där fram... :) *hehe* Framtung med andra ord!

    Jenny, läste på din blogg om dina planer att delta i olika lopp. Jag har också planerat samma sak! :) Men jag tänker inte haka på dig för då kommer jag bli deprimerad när du springer ifrån mig! :)
Puss å hej!

Kommentarer
Postat av: malin

hoho där har du läst mailet? och du är fin som du är gums!

2009-03-10 @ 12:35:03
Postat av: Anna-Lena

ååhå. sak du träffa Thomas! vill med. men vi ses ju i Stöten snart:) galet va tiden springer iväg. tycket att det var grand final ganska nyligen ja:)MISS YOU! kram

2009-03-10 @ 15:06:18
URL: http://annnalenna.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hehe, jo det skulle vara kul att springa nåt lopp i sommar. Vilket funderar du på då?



Äsch, du är längre än mig o springer troligtvis lika snabbt fast mina ben jobbar snabbare än dina ;)



Kram gumman! Och vet du vad, var inte så självkritisk (ska jag säga...), men du är klart en av de snyggaste tjejerna jag känner!!!

2009-03-10 @ 18:19:06
URL: http://www.thelittleblondie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0