A new day

  • Vet ni vad jag gjorde idag när jag hade sovmorgon? Joo, jag gick upp halv 7... (Inget jag är stolt över direkt!)
    Vi skjutsade Tipi till pensionatet. Hon märkte inte ens när vi åkte, hon var så upptagen med att lukta på allt spännande som finns att nosa på hos "Helen´s". Gjorde lite ont i hjärtat att lämna henne...
    Sen åkte vi till Spa & sport och gjorde ett pass på gymmet, därefter världens bästa hotellfrukost! :)
    Duktigt va?

    Nu är jag hemma själv och ska jobba om några timmar. Jag tänker faktiskt lägga mig på sängen och njuta av tystnaden och ensamheten. Ingen hund att rasta, ingen pojkvän att umgås med. Tomt och ensamt men SKÖÖÖÖNT! :)

    Återkommer ikväll om det blir "döden" på jobbet! ;)

    Puuuss



    Kanon att du vann igår gubben!

    Även om jag ÄÄÄÄLSKADE Laila´s fridansnummer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0