Vardag

Om en liten stund ska jag inta liggande ställning i sängen...och kolla på The City och The Hills på datorn! :)
Det är ju fotboll på TVn,  så jag kan ju inte räkna med att få titta på den ikväll. (Om jag inte vill se just fotboll då såklart!)

Tro´t eller ej men telefonen var ganska tyst på jobbet idag. Trodde flera gånger att växeln pajat, men nej då, den fungerade. Skönt att kunna "jobba undan" lite annat som ligger och skräpar. Och jag hann ÄTA riktig lunch! Men tro för den delen inte att det var en LUGN dag på jobbet.. Nope, tvärtom.
Superskönt att sluta redan kl. 15. Mötte upp Älskling & Tipi vid Donken och tog varsin glass. Ja, Tipi fick en egen glass! :)

Trots lite dystra besked idag känner jag mig ändå vid gott mod. Dags att ta till Plan B kanske...? Malin, är du redo? ;)

Har hört att det kanske blir dåligt väder till helgen (nähä?!) så man kanske ska hitta något annat än klänning att ha på sig så man inte fyser ihjäl i sommarnatten. Kanske inte ska satsa på den här skönheten från Stylebystars.se


www.stylebystars.se

Sängen kallar :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men va faaan! Jag som hoppades så för din o M's skull... :( Dock låter det ju bra att du även har en Plan B, för du skulle nog behöva komma bort från hotellet snart...



Stå på dig gumman!

2009-06-16 @ 20:05:59
URL: http://thelittleblondie.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ohhhh den där sidan e grym i love the dresses....:) kramis

2009-06-16 @ 22:51:09
Postat av: Aijs

Blir det nåt hjemat i helgen? Hinner vi ses? Puss och kram

2009-06-18 @ 09:24:36
URL: http://aijs.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Anna:

Det blir en snabbvisit på självaste midsommarafton till byn. Åker tillbaks hemåt på förmiddagen på lördag då jag ska jobba kvällen.

Hur länge blir du hemma då?

Kram

2009-06-18 @ 10:15:52
URL: http://madeleinos.blogg.se/
Postat av: malin

ja jag är redo tror jag eller gahhhhhhhhh jo jag är redo....

2009-06-22 @ 23:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0