Stretchar hjärtat

Två glas vin och jag mår som en prinsessa. En något trött prinsessa...men ändå en prinsessa. :)
Jag har inget speciellt att uppdatera er om. Eventuellt skulle jag kunna skriva samma sak som alla skriver i sina bloggar idag; om sommarvärmen och M.J.´s död. Men jag tror jag skiter i det. Varför vara som alla andra?

Min Älskling jobbar dygnet runt på festivalen (P&L) och jag är ledig i 3 dagar. Vi kommer inte ses många minuter i helgen. Vi sågs senast igår kl.12 (mitt på dagen) och möttes i dörren i eftermiddag kl.17. I miss U!

Nu ska jag se slutet på fotbollsmatchen och se om Sverige kan styra upp det här?! Straffar.

(Inom mig glöder en liten gnista av irritation. Men jag försöker lova mig själv att låta det vara.
Men det är svårt. )



Kommentarer
Postat av: malin

varför irritation? not good... ja du straffarna gick ju som man hade kunnat förvänta sig suck........ puss till dig gumman

2009-06-27 @ 00:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0