Jeansjacka :)

Sista dagen av min 3-dagars ledighet är idag. Jag har verkligen inte gjort något speciellt de här dagarna, men lika trött är jag för det! :( Mitt sinne behöver SOL för att livas upp! Fredagens stress på jobbet har satt sina spår i form av magont som fortfarande sitter i. Jag blir så less på det och less PÅ MIG SJÄLV som inte kan tillåta mig att ta några minuters paus och bara ANDAS... Jag är byggd på så sätt att jag vill ha allt klart och inte lämna någonting till den som kommer efter mig. Men ibland kanske man måste inse att man inte är någon robot som kan hinna med allt..?
Jaja, skit i det nu.


Älsklingen jobbade hemifrån idag så jag passade på att åka till grannstaden på lite shopping. Alldeles ensam och utan en vovve som ligger i bilen och väntar. Underbart!
Försökte gå i lugn och ro och kika i butikerna. Ändå får jag nästan lite ångest av att gå omkring ensam. Jag känner mig så himla obekväm. Trots det lyckades jag hitta två grejer som fick följa med hem; en kort jeansjacka och en "marin-inspirerad" tröja. :) Älskar jeansjackan som ser ut som den är i barnstorlek ungefär... :)
Hittade ingen midsommaroutfit, som jag egentligen var ute efter, men jag får väl ta nån gammal trasa ut garderoben... :)

Fick besök på eftermiddagen av Älsklingens föräldrar. Bjöd på hemlagad lasagne & fika. Trevligt!
Tipi fick besök av Boss, bästa vänner! :)



Nu blir det jobba... I många dagar.
Bit ihop.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag jobbar oxå många (6) dagar nu...hela midsommar...:( Jobbar du midsommar?





Puss!

2009-06-16 @ 13:40:30
URL: http://thelittleblondie.blogspot.com
Postat av: Madeleine

Tror vi har samma schema gumman, jag jobbar också 6 dagar nu. Var egentligen ledig på midsommar, men jag ska jobba dagen då det inte fanns någon annan som kunde hoppa in. Du då? Ska ni fira nån midsommar? Kram

2009-06-16 @ 16:56:36
URL: http://madeleinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0