one two three

  • Jahapp, då var 3 lediga dagar över. Sitter i sängen och bloggar med en blöt hund bredvid mig (på husses sida!) *hihi*
    Två gånger har hon fått bada idag. Hon tycker ju det är så varmt, min lilla sötnos...
    Blev även lite egentid på stranden för min del. Dock omringad av barnfamiljer, arga pappor, snygga bikinibrudar och spänniga grabbar (läs Henriks kollegor, hehe).
    Själv ligger man där på sin handduk som en liten sill och känner sig fetast och fulast av alla.
    Att ta sig ner till vattnet är ju en pina..! :(
  •  


  • Väl hemma på gården igen fångades jag i min bok igen. Ååå, jag älskar den! "P.s. I love you" heter den och handlar om Holly som förlorat sin man tidigt p.g.a. en hjärntumör. Filmen har jag redan sett, den var också underbar, men boken är ju (som alltid) snäppet bättre. Man missar ju så många härliga detaljer och tankar när man tittar på film. I boken, där får man veta allt! :) Bara några sidor kvar nu som jag drar ut på... Gjorde en beställning idag på lite nya godingar som jag längtar efter att börja läsa. Älskar att läsa!


  • Dagens sista aktivitet blev minigolf med lite trevligt folk. Dålig som man är lyckades man ju komma sist... Jag får skylla på att jag hade svårt att koncentrera mig när Tipi sitter i bilen och väntar, vilket iofs är sant, men jag hade nog förlorat även om vovven inte varit där. :(
  •   

    God natt!


  •  

Kommentarer
Postat av: Jenny

Finaste Madde! Du måste bli snällare mot dig själv (ska jag säga...), för du är verkligen en helt underbart vacker tjej på både in -och utsida. Är övertygad om att många tänker på dig som en "skitsnygg bikinibrud" när de ser dig på stranden, både tjejer och killar. Tänk på det nästa gång du ligger där som en liten sill med ångest över att gå ner till vattnet :)



Du är BÄST!



Puss!

2009-06-30 @ 07:40:45
URL: http://thelittleblondie.blogspot.com
Postat av: serran

jag håller med Jenny. O jag kan slå vad om att du var en av de snyggaste tjejerna där!

2009-06-30 @ 18:33:00
URL: http://serra-serran.blogspot.com
Postat av: Carro

Hoho. Fick dina medspelare passa sig när det blev förlust?? Kom det en klubba flygande i luften eller tog du kanske till nåt vackert ord? hihi.

2009-06-30 @ 19:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0